RUNĀJAM UN DARĀM

Pilns kafijas koncepta nodrošinājums, sākot no kafijas pupiņu izvēles līdz konsultatīvam atbalstam ikdienas darbā ar kafiju. Vairāk kā 1 000 000 kafijas dzērienu ik mēnesi. 50 kafijas speciālisti, kuri darbojas visā Baltijā. Sazinieties ar mums, iepazīsimies!

Kontakti

Tālrunis: +371 26683311
E-pasts: info@kcs.lv

King Coffee Service SIA
Reģ. Nr. 40103596480
PVN Nr. LV40103596480
Valmieras iela 43-5, Rīga, LV - 1009, Latvija
AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
LV29HABA0551034307134

"KingCoffeeService" sūdzību mehānisms

Šī sūdzību izskatīšanas politika ir izstrādāta saskaņā ar starptautiski atzītiem normatīvajiem regulējumiem kā ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācija un ANO Vadošie principi uzņēmējdarbībai un cilvēktiesībām.
Šī politika attiecas uz visām personām uzņēmumā, kā arī uz ārējām ieinteresētajām personām, tostarp piegādātājiem un pircējiem. Šīs politikas mērķis ir mudināt darbiniekus un ārējās ieinteresētās personas ziņot par aizdomām par pārkāpumiem Uzņēmumā vai saistībā ar to.

Sūdzību var iesniegt:
zvanot uz informatīvo tālruni +37126667718, sūtot to uz e-pasta adresi info@kcs.lv vai pa pastu, korespondences adrese: Valmieras iela 43/5, Rīga, LV-1009, klātienē struktūrvienību adresēs: Valmieras iela 43/5, Rīga, LV-1009, Miera iela 29/30, Rīga, LV-1012.
Anonīms sūdzības ir iespējams iesniegt struktūrvienību izvietotajās marķētās sūdzību kastēs.